dames vesten met rits

#1 von EthelStevenson , 20.04.2020 05:08

ÿþJe gaat je jas vesten dames halen en je zegt: "Heeft iemand anders het koud?" Ze schudden hun hoofd nee. Je legt je jas over je schoot en gaat weer aan het werk. Maar je hebt het nog steeds koud. Plots dringt het tot je door: 'Ik moet ziek worden. "Buiten is er niets veranderd, het is iets dat binnen in je gebeurt. Het is koud buiten, maar de temperatuur op kantoor is niet veranderd sinds je binnenkwam. Dat gebeurt nooit. En niemand anders heeft het koud. Je controleert heel goed: 'Ja, mijn ogen worden pijnlijk, ja ik voel me zwak. "Ah hah. Overweeg dit nu met betrekking tot je emoties. Een van de competenties Emotionele Intelligentie (EQ) is het testen van de realiteit. De hoeksteen van emotionele intelligentie is zelfbewustzijn. Je moet weten wanneer er iets gebeurt, of dat nu komt door iets dat buiten of binnen is gebeurd. (Natuurlijk kan het een combinatie zijn, t00.)

Ik ben er zo! Er gaat niets boven een beetje ego-boost om je klaar te maken voor de sprong. Een andere grote attractie voor het volgen van de cursus was het potentieel om een van die fenomenale gesynchroniseerde skiërs in de rode pakken te worden - de skileraren. Er zijn honderden keren dat ik liften heb opgestegen en de heuvels lange vesten heb gescand. In de lokale skiresorts rond Banff trekken groepen instructeurs de neiging om 's ochtends vroeg en' s middags hard te lopen - officieel om te oefenen om hun vaardigheden te verbeteren. De instructeurs komen samen op aangewezen plekken en ontvangen alle instructies die nodig zijn voor hun volgende afdaling. Een leidende skiër stijgt op. Ze worden snel gevolgd door een andere skiër, en nog een, totdat de hele groep de gebreide vesten dames heuvel af slingert ... in perfecte harmonie, perfecte vorm, soepel en precies de helling afsnijdend.

Er kijken mensen - wat zullen ze denken? Zo kunnen instructeurs onmogelijk leren skiën! Ik blijf een heel luide stem horen die de commando's uitschreeuwt: 'lager worden', 'handen naar voren', 'bredere houding' en 'het vet wegsnijden' (nu weet ik dat ik niet ben aangemeld voor een programma voor gewichtsverlies) dus ik kies ervoor om die te negeren). Het maakt niet uit waar ik heen ga; die hardnekkige bevelen volgen mij, herhalen voortdurend dezelfde instructies en klinken nors bij elke herhaling. Ik vermoed, aangezien hij de instructeur is, moet dit ergens heen gaan. Ik zie gewoon niet echt hoe of waar het heen gaat. Had ik al gezegd dat ik echt pijn heb - in mijn knieën, mijn heupen en mijn dijen staan in brand! Elke run is pijnlijker lange vesten dames dan de vorige. Ik heb gehoord dat het vooruitgang is!

Je mist niets. De meeste mensen in relaties zijn niet blij. Hier is een experiment dat je kunt doen: naar het winkelcentrum gaan. Zie je hoe koppels samen wandelen als twee veroordeelden in de kettingbende? Let op die lege blikken op hun gezicht, de doffe, eentonige kleuren, de platte dialoog. Dit is niet precies alles waar het om draait, of wel? Je hebt de eerste keer de kans gekregen om dingen goed te doen en iemand te ontmoeten waar je gelukkig mee kunt zijn. Als je de meeste mensen in een doodlopende relatie en een ellendig leven ziet, bedenk dan dat je vrijheid een geschenk is, geen last. Net als jij heb ik alleen vakantie doorgebracht, meeslepend in medelijden. Als u dit advies opvolgt, kunt u dat vermijden en uw situatie omarmen.

Wanneer je naar beneden gaat, denk dan eens aan die mensen in het winkelcentrum, die cadeaus kopen die niemand wil, voor mensen die ze nauwelijks kunnen tolereren en waar ze zeker niet van houden. Dit is je kans om dingen goed te doen, de juiste persoon te ontmoeten en eindelijk gelukkig te zijn. Als je vragen hebt over specifieke zaken, stuur me dan een e-mail. Gelukkig heb ik contact met wat voorkennis hierover, dus ik vroeg mijn man, Mark Shenton, eigenaar van woolovers, of er een manier was om een wollen trui los te maken, hij begon te lachen nog voordat ik mijn vraag kon afmaken. Nou mensen vandaag is je geluksdag, ik heb de informatie gebruikt die dit Shenton-personage me gaf en beheerste de zwarte kunst van het krimpen van wol en ben hier om het met je te delen. Daar gaan we& .

Wanneer wol nat en warm wordt, sluiten de vezels in de wol zich aan elkaar en willen ze niet loslaten, wat resulteert in krimp (je kunt wol warm of nat krijgen, maar niet beide), wat het wassen van wollen kledingstukken een gevaarlijk maakt bedrijf. Om dames vesten met rits de wol te krimpen, laat u het kledingstuk ongeveer 10 minuten in warm water met een milde zeep weken. Hierdoor worden de vezels in de wol ontgrendeld. Leg het kledingstuk vervolgens op wat handdoeken op een koele plaats. Rek het kledingstuk uit tot de oorspronkelijke afmetingen. Het strekken trekt de niet-vergrendelde wolvezels van elkaar weg. Laat het drogen. Door de afwezigheid van warmte tijdens het droogproces kunnen de wolvezels op hun plaats blijven zitten zonder aan elkaar te sluiten en het kledingstuk weer te laten krimpen. Dat is het, lang verhaal kort: je krijgt weer een gloednieuwe, volledig functionele sweater.

EthelStevenson  
EthelStevenson

nike blazer
kurtki damskie

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz